Personal Shopper 2.0

W ramach szkolenia 2-dniowego (wersja w sali szkoleniowej i w centrum handlowym) lub 3-dniowego (wersja on-line i w centrum handlowym) zdobędziesz podstawową wiedzę niezbędną w pracy stylisty, poznasz schematy pracy z klientem i sposoby rozwiązywania problemów, które mogą się pojawić, a także poznasz kulisy pracy, o których nie przeczytasz w książkach. Szkolenia odbywają w opcji indywidualnej uczestnik-prowadząca. Sprawdź szczegółowy program pamiętając, że w wersji indywidualnej program może zostać zmodyfikowany, dzięki czemu otrzymasz naukę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.

Program kursu

I DZIEŃ – 8 godzin (wersja on-line II dni po 4 godziny)
 
Wprowadzenie do personal shoppingu:
⋅ czym jest a czym nie jest personal shopping
⋅ przez praktykę do szafy klienta – bądź swoją własną wizytówką

Ty i klient, a raczej klient i Ty:
⋅ vademecum klienta – poznanie i umiejętne zadawanie właściwych pytań
⋅ empatyczne i psychologiczne podejście do różnych osobowości
⋅ wzmacnianie pewności siebie u klienta
⋅ kompromis między gustem klienta a wiedzą eksperta
⋅ komunikowanie negatywnych dla klienta informacji

Analiza kształtów i kolorów:
⋅ rodzaje sylwetek damskich i męskich oraz twarzy – definiowanie kształtu i proporcji
⋅ analiza kolorystyczna wg. 12 typów urody
⋅ łączenie barw dla uzyskania różnych efektów stylizacyjnych
⋅ analiza typów kolorystycznych i rodzajów sylwetek uczestników szkolenia

Wizerunek klienta krok po kroku:
⋅ budowanie wizerunku w oparciu o autorską metodę 7 KROKÓW
⋅ garderoba kapsułowa w planowaniu wizerunku klienta
⋅ ekologiczna garderoba – nowoczesne podejście do kreowania wizerunku z uwzględnieniem wpływu na środowisko
⋅ przegląd garderoby – selekcja ubrań, tworzenie nowych zestawów, sposoby utrwalania  informacji, ocenianie klienta
⋅ zakupy – wybór odpowiednich sklepów, efektywne poszukiwanie odpowiednich rzeczy,
recepta na zachwycenie klienta od razu w przymierzalni, błędy w trakcie spotkania
⋅ komunikowanie negatywnych dla klienta informacji
⋅ jakość a budżet – dopasowanie priorytetów do możliwości klienta

II DZIEŃ – 6 godzin

Ćwiczenia praktyczne w galerii handlowej:
⋅ wprowadzenie w życie wiedzy zdobytej pierwszego dnia szkolenia
⋅ trening poszukiwania właściwych fasonów i kolorów na zadane tematy (typy sylwetek, typy urody, zawody, sytuacje, osobowości itp.)
⋅ nauka komunikowania się z klientem oraz przekazywania informacji zwrotnej
⋅ tworzenie stylizacji nawzajem między uczestnikami szkolenia (w wersji indywidualnej dla zaproszonej na szkolenie klientki)
⋅ nauka wykonywania klientce efektywnych zdjęć

Cennik

2500 zł

indywidualnie on-line

3500 zł

 

indywidualnie w sali szkoleniowej

*Rabat 10% przy zapisaniu się na kurs na minimum 30 dni przed terminem. Przy rezerwacji szkoleń z mojej oferty za min. 2500 zł, możliwość uzyskania rat 0%. Przy rezerwacji 2 i więcej szkoleń w jednym sezonie, możliwy dodatkowy rabat (ustalany indywidualnie).

Terminy szkoleń

ustalane indywidualnie

Sprawdź również inne moje szkolenia, które pozwolą Ci przygotować się do pracy w zawodzie: WIRTUALNY PERSONAL SHOPPER na temat narzędzi i pracy z klientem online, ANALIZA KOLORYSTYCZNA czyli pogłębione szkolenie z analizy według 12 typów nastawione na duża ilość praktyki oraz MARKETING DLA STYLISTÓW o tym jak dać się znaleźć, opisać i wycenić usługi oraz zacząć je promować.

Sprawdź pozostałe szkolenia dla stylistów

Krąg Kobiecego Stylu

23.05 ruszam z 6-tygodniowym programem Krąg Kobiecego Stylu.