Marketing dla stylistów
W ramach szkolenia zdobędziesz podstawową wiedzę z zakresu marketingu usług niezbędną w pracy stylisty, poznasz sposoby docierania do klientów i budowania grupy odbiorców oraz narzędzia do budowania komunikacji z potencjalnym klientem. Szkolenie odbywa się on-line w opcji indywidualnej uczestnik-prowadząca. Sprawdź szczegółowy program w opcji 1- lub 2-dniowej pamiętając, że w wersji indywidualnej program może zostać zmodyfikowany, dzięki czemu otrzymasz naukę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.
Program kursu
I DZIEŃ – 4 godziny
Daj się poznać
• Sposoby dotarcia do potencjalnych klientów online
• Działania, które zwiększają grupę odbiorców offline
• Budowanie wizerunku eksperta
Jak to wszystko budować
• Narzędziach, które warto znać, by tworzyć spójną komunikację
z klientem i profesjonalne treści
• W co warto inwestować przy ograniczonym budżecie
Moja firma to ja
• Konsekwentne budowanie marki osobistej
• Określanie persony, dobrze przemyślanej oferty i cennika
• Tworzenie portfolio pokazującego charakter marki
II dzień – 4 godziny (opcjonalnie)
Firma i konkurencja
• Formalności przy prowadzeniu działalności
• Odnajdowanie się na rynku konkurencyjnym
• Elevator pitch, storytelling, brandstory
Zadania praktyczne, w ramach których uczestnik tworzy elementy omawiane w części teoretycznej, wspólnie monitorujemy ich wykonanie i dokonujemy poprawek. Do wyboru zagadnienia:
• projektowanie planu działania na rozwój marki
• budowanie tekstów marki, ofert, cennika
• zakładanie profili w social mediach i zamieszczanie niezbędnych informacji o marce
• tworzenie grafik (social media, plakaty, banery itp.)
• przygotowywanie postów, relacji, filmików
Cennik
1500 zł
I dzień indywidualnie
2500 zł
II dni indywidualnie
*Rabat 10% przy zapisaniu się na kurs na minimum 30 dni przed terminem. Przy rezerwacji szkoleń z mojej oferty za min. 2500 zł, możliwość uzyskania rat 0%. Przy rezerwacji 2 i więcej szkoleń w jednym sezonie, możliwy dodatkowy rabat (ustalany indywidualnie).
- nauka 1 na 1 z prowadzącą
-
wsparcie merytoryczne przez
>3 miesiące po ukończeniu szkolenia - materiały szkoleniowe
- lista lektur i linków, które warto znać
- certyfikat ukończenia szkolenia