Wirtualny Personal Shopper​

W ramach szkolenia otrzymasz pakiet wiedzy, który pomoże Ci stworzyć bogatą ofertę online. Dzięki możliwości pracy w takiej formie, będziesz w stanie obsłużyć klientów z każdego miejsca na świecie i łącząc się z klientem już nie tylko lokalnie. Oprócz podstawowej wiedzy niezbędnej w pracy stylisty, poznasz narzędzia do pracy online, schematy pracy z klientem i sposoby rozwiązywania problemów, które mogą się pojawić, a także poznasz kulisy pracy, o których nie przeczytasz w książkach. Sprawdź szczegółowy program szkolenia, a następnie wybierz opcję szkolenia w grupie lub indywidualnie. W wersji indywidualnej program może zostać zmodyfikowany, dzięki czemu otrzymasz naukę skrojoną na miarę Twoich potrzeb

Program kursu

I DZIEŃ – 4 godziny

Wprowadzenie do personal shoppingu:
⋅ czym jest a czym nie jest personal shopping
⋅ przez praktykę do szafy klienta – bądź swoją własną wizytówką

Ty i klient, a raczej klient i Ty:
⋅ vademecum klienta – poznanie i umiejętne zadawanie właściwych pytań
⋅ empatyczne i psychologiczne podejście do różnych osobowości
⋅ wzmacnianie pewności siebie u klienta
⋅ kompromis między gustem klienta a wiedzą eksperta
⋅ komunikowanie negatywnych dla klienta informacji

Analiza kształtów i kolorów:
⋅ rodzaje sylwetek damskich i męskich oraz twarzy – definiowanie kształtu i proporcji
⋅ moc wzorów i dodatków
⋅ analiza kolorystyczna wg. 12 typów urody
⋅ łączenie barw dla uzyskania różnych efektów stylizacyjnych
⋅ analiza typów kolorystycznych i rodzajów sylwetek uczestników szkolenia

II DZIEŃ – 4 godziny

Wizerunek klienta:
⋅ budowanie wizerunku w oparciu o autorską metodę 7 KROKÓW
⋅ garderoba kapsułowa w planowaniu wizerunku klienta
⋅ ekologiczna garderoba – nowoczesne podejście do kreowania wizerunku z uwzględnieniem wpływu na środowisko

Usługi online:  
⋅ narzędzia i sprzęt do wykonywania usług online
⋅ analiza kolorystyczna i analiza sylwetki – przygotowanie materiałów do wykonania usług, przebieg analiz online, sposoby na otwarcie klienta na stosowanie kolorów i nowych fasonów, przygotowanie podsumowanie dla klienta
⋅ przegląd garderoby – selekcja ubrań, tworzenie nowych zestawów, sposoby utrwalania  informacji, ocenianie klienta
⋅ zakupy – wybór odpowiednich sklepów, efektywne poszukiwanie odpowiednich rzeczy, recepta na zachwycenie klienta, błędy w trakcie spotkania
⋅ jakość a budżet – dopasowanie priorytetów do możliwości klienta

III DZIEŃ – 6 godzin

Ćwiczenia praktyczne:
⋅ wprowadzenie w życie wiedzy zdobytej pierwszego dnia szkolenia (dopasowywanie zaprezentowanych ubrań i dodatków do sylwetek i typów kolorystycznych)
⋅ trening poszukiwania właściwych fasonów i kolorów na zadane tematy w sklepach internetowych (typy sylwetek, typy urody, zawody, sytuacje, osobowości itp.)
⋅ nauka komunikowania się z klientem oraz przekazywania informacji zwrotnej
⋅ analizy kolorystyczne i analizy sylwetek w praktyce między uczestnikami szkolenia (w wersji indywidualnej dla zaproszonej na szkolenie klientki)
⋅ tworzenie stylizacji nawzajem między uczestnikami szkolenia (w wersji indywidualnej dla zaproszonej na szkolenie klientki)

Cennik

2000 zł

grupowo

3000 zł

indywidualnie

*Rabat 10% przy zapisaniu się na kurs na minimum 30 dni przed terminem. Przy rezerwacji szkolenia za min. 2000 zł, możliwość uzyskania rat 0%. Przy rezerwacji 2 i więcej szkoleń w jednym sezonie, możliwy dodatkowy rabat (ustalany indywidualnie).

Termin szkolenia

18-20.11.2022 r.

Dla osób, które ukończą szkolenie PERSONAL SHOPPER 2.0, jest możliwość dokupienia powyższego szkolenia WIRTUALNY PERSONAL w formie uzupełniającej jedynie wiedzę na temat narzędzi i przeprowadzania usług online.

Sprawdź pozostałe szkolenia dla stylistów