Na portalu Personal Branding Polska pojawiła się mój artykuł na temat trendu “see now, buy now” obecnego od kilku sezonów. Dowiesz się z niego czym jest ten trend, jaka jest jego specyfika oraz które największe światowe marki przyłączyły się do jego realizacji.
See now, buy now – nowy trend?
Kolekcje wielkich domów mody i znanych światowych marek swoje premiery mają podczas głównych czterech tygodni mody, w Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie i Paryżu, jednak od momentu zaprezentowania kolekcji do ich pojawienia się w sklepach mija prawie pół roku. W czasach, gdy na pokazach pojawiali się tylko dziennikarze i grono wyselekcjonowanych osób, odbiorcy mieli możliwość zapoznać się z nowościami nieco później na przykład oglądając magazyny. Ten element niedostępności skutecznie podsycał emocje, a wyczekiwanie było naturalnym elementem procesu zakupowego.
Obecnie, w czasach powszechnie stosowanych mediów społecznościowych, każda osoba obecna na pokazie może zrobić zdjęcie czy udostępnić pokaz za pomocą transmisji na żywo, dlatego nie trudno jest obejrzeć kolekcję dokładnie w momencie odbywania się pokazu, nawet jeśli dzielą nas od tego miejsca setki czy tysiące kilometrów. Można również obejrzeć część pokazów w ramach oficjalnych streamingów, a także w bardzo krótkim czasie po pokazie na portalach internetowych zajmujących się tematyką mody przeczytać recenzję z pokazu wraz ze szczegółowymi zdjęciami. Jak więc w takim trybie wytrzymać kilka miesięcy, jeśli zapragniemy mieć coś z wybiegu?
Cały artykuł przeczytasz tutaj.
Może zainteresuje Cię jeszcze:
√ 10 powodów, by pójść na zakupy ze stylistką
√ Jak przestać zazdrościć koleżance – słów kilka o kompleksach